Lo que es: No sé qué demonios será pero algo me tengo que inventar para justificar...aunque no sirva pa ná.
PRESS RELEASE ROLLS-ROYCE CULLINAN CONDUCTS ITS FINAL CHALLENGE IN THE PUBLIC EYE AHEAD OF LAUNCH Three years after the beginning of a gruelling testing programme that has seen it conquer every corner of the globe from freezing snowfields to searing deserts, the Rolls-Royce Cullinan will undertake The Final Challenge to prove itself Effortless Everywhere in the public eye. In an unprecedented partnership, Rolls-Royce and National Geographic will work together to publish daily film and photograph updates as Cullinan undertakes trials in Northern Europe, the Middle East and the United States for a final time ahead of its world debut later this year. The Rolls-Royce Cullinan will embody all the values and capabilities that drove Rolls-Royce’s two founding fathers, the Honourable Charles Rolls and Sir Henry Royce, to secure the marque’s reputation early last century, as they took top honours in rigorous public adventures such as the Scottish Reliability Trials, the London to Edinburgh event and the Alpine Trials. The Final Challenge will begin in the Highlands of Scotland on Wednesday 4 April and will be broadcast on social media by National Geographic and Rolls-Royce as it continues its adventure through the Alpine snowfields of Austria, the arid deserts of the Middle East and finally across the toughest terrain in the United States. These will include multiple off-road challenges and miles of rough terrain. The Rolls-Royce Cullinan and crew will be accompanied on The Final Challenge by acclaimed explorer and photographer Cory Richards, National Geographic’s Adventurer of the Year in 2012. The National Geographic team will document the journey with daily updates broadcast from the spectacular, far-flung locations he and the crew encounter. “I promised the public three years ago that I would involve them in the development and testing of the Rolls-Royce Cullinan, and I continue to keep that promise by making The Final Challenge, a public trial,” comments Torsten Müller-Ötvös, Chief Executive Officer of Rolls-Royce. “Today’s public and customers will see Rolls-Royce in a wholly new light as Cullinan demonstrates just how capable a Rolls-Royce can be. And in a few short months, our customers will be able to experience this capability for themselves as they get behind the wheel of this truly compelling Rolls-Royce that is Effortless, Everywhere.” Viewers can follow the Rolls-Royce Cullinan’s Final Challenge on www.nationalgeographic.com/rollsroycecullinan and on Rolls-Royce social media accounts as well as www.Rolls-RoyceMotorCars.com.
¿Ha ido al mismo cirujano que Carmen de Mairena?. Esos ventanales con rejas... unos tiestos con geranios quedarían bien.
Pues yo voy a ser el raro pero me parece lo más normal y hasta deseable para una marca como Rolls, aunque el resultado también me parece feo de narices. Rolls siempre hizo coches que podríamos considerar enormes, y no es hasta el Silver Shadow cuando pasan a tener un tamaño más pequeño. En ese caso fue para tener un chasis autoportante, lo que me parece otra mala idea.... Creo que su error ha sido dejar que la gente lo llame SUV, cuando podían haberlo presentado como un Landaulet o, para evitar la comparación con el Maybach G 650, como un Sedanca o un Triple Phaeton. Siempre estaban a tiempo de cerrarlo después para venderlo. Por otro lado molaba recuperar la idea de los carroceros antiguos y que hubiese gente dando forma a los chasis. Esto era lo que se hacía en la época, es un poco la idea que inspiró a Glickenhaus para hacer con Pininfarina el P4/5 y lo que podría recuperar algún cliente de Rolls, pero por favor más al estilo de James Young o incluso los antiguos Rolls yankis que "a lo Mansory", que seguramente es lo que tiene más tirón entre sus clientes actuales. Eso bien carrozado me parece un coche lógico para su comprador, al que le da igual el tamaño y quiere comodidad, amplitud y lujo en el interior.
Pero si tiene las suicidas también....... copón bendito. Habrá que pasarse por Londres a ver alguno en directo.
solo por ir sentado ahi attras con los pies colgando como david el gnomo como cuando iba de pequeño en fregotena de mi buelo a por ruedas viejas me lo pillaba ahora decidme que es para poner el portátil y me jodisteis la ilusión
oh nonono me recuerda a los que hacían picnic en el parking de las estaciones de esquí ....si tenias un buen coche ...habia que comer el bocata sentado con el portón abierto y sino a mojar el culo en la nieve con el bocata escombro
Eso mismo pensaba yo. Aún le he hecho con mis hijos con la ranchera de mi mujer... si, lo sé; soy un padre horrible Echale la de peticiones que habrán tenido con eso los que se dedican a hacer preparaciones de RR para que éstos ya lo metan "de serie" desde el inicio