Solo hay 799 F12 tdf y este va alicatado, encargado a Ferrari Atelier con esa bonita combinación de color, lleva prácticamente todos los extras posibles y carbono a mansalva, su maravilloso V12 atmosférico 6.3 780 cv solo ha sido usado 125 km, todavía tiene garantía y está a la venta por algo más de 1 kilo Ferrari F12tdf - FERRARI CERTIFIED PRE-OWNED - AVAILABLE EXTENDED FERRARI WARRANTY - - RARE Bianco Italia over Nero Alcantara - 1 Owner - Very Low Miles - Pristine Condition - Sold as New by Our Dealership - Expertly Maintained by Our Factory Trained Technicians - Ferrari Factory Warranty to 6/15/20 - Complimentary Ferrari Genuine Maintenance Service to 6/15/24 - Factory Options: - Ferrari Atelier Build - Special Paint Color - Carbon Fiber Headlight Buckets - Carbon Fiber Engine Covers - Carbon Fiber Filter Box Covers - Carbon Fiber Underdoor Covers - Carbon Fiber Wheel Caps - Carbon Fiber Fog Lamp - Carbon Fiber Racing Seats - Carbon Fiber Dashboard Inserts - Carbon Fiber Rear Shelf - Carbon Fiber Rear Bench Trim - Leather Upholstery in Nero - Alcantara Inner Seat Trims in Nero - Alcantara Boot Carpet in Nero - Alcantara Central Tunnel in Nero - Alcantara Lower Dashboard in Nero - Alcantara Rear Wall in Nero - Black Brake Calipers - 20-inch Forged Diamond Wheels - Apple CarPlay - Advanced Frontlight System (AFS) - Colored Inner Details - Suspension Lifter - Titanium Exhaust Pipes - Fire Extinguisher - Colored Mats with Logo - Special Livery - High Power HiFi Sound System - Integrated Audio System - Radio Navigation System with Bluetooth - Satellite Radio - Front and Rear Parking Cameras - Passenger Display - Yellow Rev Counter Special Features Navigation System 6 Speakers AM/FM radio: SiriusXM Radio data system Radio: AM/FM harman/kardon Audio System Air Conditioning Automatic temperature control Front dual zone A/C Rear window defroster Power driver seat Power steering Power windows Remote keyless entry Steering wheel mounted audio controls Adaptive suspension Four wheel independent suspension Speed-sensing steering Traction control 4-Wheel Disc Brakes ABS brakes Ceramic disc brakes Dual front impact airbags Dual front side impact airbags Front anti-roll bar Low tire pressure warning Passenger cancellable airbag Rear anti-roll bar Electronic Stability Control Delay-off headlights Fully automatic headlights Headlight cleaning High intensity discharge headlights: Bi-Xenon Rear fog lights Security system Speed control Auto-dimming door mirrors Bumpers: body-color Heated door mirrors Power door mirrors Spoiler Auto-dimming Rear-View mirror Driver door bin Front 8-Way Power Racing Seats Front reading lights Garage door transmitter Illuminated entry Leather steering wheel Outside temperature display Overhead console Passenger vanity mirror Sport steering wheel Tachometer Telescoping steering wheel Tilt steering wheel Trip computer Voltmeter Front Bucket Seats Front Center Armrest Leather Seat Upholstery Power passenger seat Passenger door bin Alloy wheels Rain sensing wipers Variably intermittent wipers TDF
Que tiene el claxo en el aro del volante? No se si es normal en este tipo de coches pero es la primera vez que lo veo.
Pues el que lo compró hizo un buen business, ya que supongo que no le costaría más de 400. No está nada mal, aunque a mi un Ferrari en blanco...Ni de coña.
El TDF no ha sido el objeto especulativo que se esperaba. Actualmente se cotizan entre 600 y 700 K euros. Seguramente remontará pero no a corto plazo, y habiendo el Superfast....
Pues menos mal, porque ya es el doble que su PVP. No obstante, mirando los anunciados, la mayoría están entre 700 y 1 kilo.
Sí ha doblado , pero el que ha pagado 1M y ve que no solo no sube sino que los hay a 700 K eur, no le debe hacer gracia. Y habiendo a 700K ya no te planteas pagar 1M. E insisto, el 812 es mejor en todo.
mira que me gustan las lineas del f12 pero tiene detalles horribles y en blanco creo que resltan más... esos reflectantes naranja delante y rojo detrás... por no hablar del popurrí de materiales interior... ese mismo volante solo de cuero liso seguro que era sublime... pero no... como un niño pequeño sin criterio a juntar todo lo que le gusta... Les ha faltado poner un trocito de alcántara en el volante para rematarlo
Infinitamente mejor que en blanco, además sin los "detalles USA" en el parachoques. Para mi, en color (también de los históricos como CR7) Canna di Fucile y llantas normales. Vaya trasera: