Fotos Ford Bronco (2021)

Tema en 'Foro General BMW' iniciado por cybermad, 8 Mar 2020.

1. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
  2. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    Comparativa con el Wrangler :pompous:

3. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
  4. Chicharro

Chicharro Forista Senior

Me Gusta:
    864
    el sport no puede ser mas soso, el dos puertas mola mucho así en plan safari

5. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    2021 Ford Bronco vs. 2020 Jeep Wrangler

Bronco two-door / four-door

Wheelbase (inches): 100.4 / 116.1
    Length (inches): 173.7 / 189.4
    Width (inches): 75.9 / 75.9
    Height (inches): 71.9 / 72.9

Wrangler two-door / four-door

Wheelbase (inches): 96.8 / 118.4
    Length (inches): 166.8 / 188.4
    Width: 73.8 / 73.8
    Height: 70.9 / 70.9

6. Gulf627

Gulf627 Clan Leader

Me Gusta:
    14.955
    Modelo:
    E36 - F56 - E86
    El nuevo Bronco me parece una pasada. Tiene detalles muy curiosos e interesantes.

Creo que en su tierra sera un exito.

7. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    Muy bonito en negro

8. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    No se defiende mal en off road...

Última edición: 7 Ago 2020
  9. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico

Última edición: 7 Ago 2020
  10. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    :eek:

A KORANDO le gusta esto.
  11. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
  12. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    Con el pack Sasquatch y cambio manual

Al escuchar los comentarios de los titulares de reservas, Ford está ampliando la disponibilidad de su paquete Sasquatch ™ todoterreno de alto rendimiento a los nuevos modelos Bronco de dos y cuatro puertas con una transmisión manual de 7 velocidades, la primera en su clase.

“La comunidad de Bronco habló y los escuchamos”, dijo Mark Grueber, gerente de marketing para consumidores de Ford Bronco. "Nuestro equipo se movió rápidamente para agregar Sasquatch con una transmisión manual, otro ejemplo de nuestro enfoque en brindar a los clientes los mejores vehículos y accesorios todoterreno posibles".

La mayor disponibilidad del paquete Sasquatch también hace que el Ford Bronco sea el único 4x4 con una manual de 7 velocidades y neumáticos todoterreno de 35 pulgadas en su clase.

Sasquatch plus manual desbloquea aún más capacidad todoterreno
    Mientras que otras marcas guardan su mejor hardware para los modelos de la serie premium, Bronco está haciendo de la capacidad todoterreno una prioridad en todos los niveles de equipamiento de dos y cuatro puertas con el paquete Sasquatch disponible.

Verificar la caja de Sasquatch agrega llantas Goodyear® para terrenos lodosos de 35 pulgadas, las primeras en su clase, montadas en ruedas con capacidad de bloqueo de cuentas de 17 pulgadas, ejes de bloqueo electrónico delantero y trasero Dana ™ con una relación de transmisión final de 4.7: 1 y suspensión de alto espacio libre con un pista casi dos pulgadas más ancha, amortiguadores Bilstein sensibles a la posición y bengalas de guardabarros más anchas.

El paquete Sasquatch estará disponible en toda la línea, incluidos Base, Big Bend ™, Black Diamond ™ Outer Banks ™ y Badlands ™. Es estándar en los modelos Bronco Wildtrak ™ y First Edition, mientras que la serie Badlands ™ con paquete Sasquatch disponible y desconexión de la barra estabilizadora delantera hidráulica semiactiva estándar da como resultado el último modelo sobre orugas de roca Bronco.

"La capacidad es siempre una prioridad, y la combinación del Sasquatch con una transmisión manual y el sistema 4x4 avanzado disponible le da una relación de avance máxima de 94,75: 1, lo que proporciona aún más capacidad todoterreno en toda la gama", dijo Dave Pericak, Ford icons director global.

Está previsto que la transmisión manual con paquete Sasquatch esté disponible a finales de 2021.

----------------------------------------------------
    7 Speed Manual Ford Bronco Sasquatch Package

Listening to reservation-holder feedback, Ford is expanding the availability of its high-performance off-road Sasquatch™ package to all-new Bronco two- and four-door models with a class-first 7-speed manual transmission.

“The Bronco community spoke and we heard them,” said Mark Grueber, Ford Bronco consumer marketing manager. “Our team moved quickly to add Sasquatch with a manual transmission – another example of our focus on giving customers the best possible off-road vehicles and accessories that we can.”

The increased availability of the Sasquatch package also makes the Ford Bronco the only 4x4 with a 7-speed manual and 35-inch off-road tires in its class.

Sasquatch plus manual unlocks even more off-road capability
    While other brands save their best hardware for premium series models, Bronco is making off-road capability a priority across every two- and four-door trim level with the available Sasquatch package.

Checking the Sasquatch box adds class-first 35-inch Goodyear® mud-terrain tires mounted to 17-inch beadlock-capable wheels, Dana™ front and rear electronic locking axles with 4.7:1 final drive ratio, and high-clearance suspension with a nearly two-inch wider track, position-sensitive Bilstein shocks and wider fender flares.

Sasquatch package will be available across the lineup, including Base, Big Bend™, Black Diamond™ Outer Banks™, and Badlands™. It is standard on Bronco Wildtrak™ and First Edition models, while the Badlands™ series with available Sasquatch package and standard semi-active hydraulic front stabilizer bar disconnect results in the ultimate Bronco rock crawler.

“Capability is always a priority, and pairing Sasquatch with a manual transmission and available advanced 4x4 system gives it a maximum crawl ratio of 94.75:1, providing even more off-road capability across the line-up,” said Dave Pericak, Ford icons global director.

The manual transmission with Sasquatch package is targeted to be available in late 2021.

13. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
  14. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    Al detalle, como siempre con Doug :chulo:

15. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    2021 MAD Ford Bronco Sport Badlands SEMA Build

The MAD Bronco Sport Badlands turns the Bronco of small SUVs into the ultimate for overlanding adventures. Ford teamed up with MAD Industries for a build that is an outdoor adventurer’s dream conversion. MAD is an established Ford project vehicle builder, with a rich history of custom builds, tricking out everything from a Mustang to an F-350.

16. cybermad

cybermad Clan Leader

Me Gusta:
    50.154
    Modelo:
    Zeposf3rico
    Ford Bronco Badlands Sasquatch 2 Door

The Ford Bronco Badlands Sasquatch 2-Door Concept reveals Bronco’s modularity.
    This concept is built around one of the Bronco program’s customer-use scenarios, in which a comfortable Monday through Friday Bronco is converted for a weekend of extreme off-roading, and then back to stock Badlands spec for the week ahead. Instead of the potential damage to Bronco’s factory-equipped body parts, Bronco brand’s Built Wild innovative design process enabled the concept to have swappable front fenders and rear quarters.
    Easy to install before a trail ride, and removable, these concept accessory parts are made from robust and impact-ready materials that replace stock painted parts. And for a throwback cue to the first-generation Bronco U13 Roadster model, the Bronco features a tough stepover replacement panel for maximum thrill and open-air feeling instead of traditional doors. 3D-printed titanium parts strip weight and increase strength.

Compartir esta página