http://www.diariomotor.com/2016/06/25/video-lamborghini-huracan-vs-audi-r8-v10-plus/ ¿Qué es lo que pasa ahí?
Tiene trampa, neumáticos. "We wound up running the Huracan at Big Willow with Pirelli Trofeo Rs. Why? The P Zeros were pretty mangled after a day of testing (and mock testing for video). The only spare set of wheels we had was skinned in Trofeo Rs. The bad news? They’re not a factory option. The factory optional tires for the Huracan are Pirelli Corsas or Corsa Rosas. Why did we have the wrong tires? I don’t know. But we had to change them. So the result you’re about to read gets a big fat asterisk next to it. Randy lapped Big Willow’s bumpy 2.42 miles in 1:25.17. A blisteringly quick time. For instance, the McLaren 650S does it in 1:25.88. The NISMO does it in 1:25.70, and the Porsche takes 1:27.17. (We never tested the Ferrari 458 at Big Willow.) But yeah, cheater tires. Is it within the realm of possibilities that the person who purchases a $269,305 car might go down to Tire Rack and pick up a set of Trofeo R tires for track use? You betcha. However, consider this lap time more a guideline than an out-and-out result. The good news? We’re getting a Huracan back and will retest at Big Willow with proper tires."
Lo siento pero sólo por la sensación de darle a la leva del Huracán como dios manda en vez de a los botoncitos del R8 que parecen de plástico, merece la pena pagar la millonada que vale de más, que por otro lado en cuanto a la estética todo es subjetivo pero el Lambo le mete la del pulpo no, lo siguiente...
No vale tanta millonada más , ojo. Tramposillos!!! No había echado cuenta de las arrueas. Aunque no me cuadra
Segunda trampa. Uno hace un tiempo con slicks llevado por un profesional el otro tiempo es de un desconocido.
Aunque el R8 le sacase segundos al Huracan , me quedaría con este último. Que cosa más bonita , eficaz y para colmo cómoda (Hasta en circuito , que es en el único sitio donde he podido montar de copi) :rolleyes:
Pues sí porque el resto de tiempos que hay el Huracán siempre con los Trofeo R como estoy viendo. https://www.flickr.com/photos/dedethecollector/27912024465/in/album-72157670158736206/
@Guancho una preguntita (si se puede contestar), el aventador de CR7 matriculado en España te lo compró el directamente (a ti ó si hubiera otro en ese momento)? Es decir, se encarga el de ir/llamar y decir "pues me gusta éste" ó le deja el trabajo para algún amigo/familiar?
Mira lo que te dice motortrend "To drop a little classic Vince Vaughn on you, the V10 Plus is money to drive. The Audi is beyond quick with catlike reflexes, sharp, crisp steering, and brakes for days. Furthermore, the dynamic steering is far and away the best adjustable steering I’ve ever experienced on an Audi and nearly as good as what Lamborghini was able to do with the Aventador Superveloce SV. Ah yes, this is the part in the story where I’m supposed to make some sort of grand pronouncement. Where I tell the world that conclusively, yes, the 2017 Audi R8 V10 Plus is in fact better to drive than its Italian twin, the Huracán. Thing is, I can’t do that. Without having both cars on the same road/track, on the same day, at the same time, making such declarations is a fool’s errand. I can tell you that if I were shopping for a Huracán, I’d pop next door into the Audi dealership and set up a test drive. That in itself is an accomplishment. In terms of the R8’s closer competition, the Porsche Turbo S, McLaren 570S, and AMG GT S, well, we’ll just have to get them all together and see what’s what, won’t we? Until then, hell of a job, Audi. Hell of a job."
No quiero desprestigiar a nadie. Pero entre los tiempos de "The Stig" y los de "Unknown" se con cual me quedo! Pero vamos.. que me regalen el que NO quieran!
Sorprendente el corvette ..yo considersroa a los q entran en el mismo segundo casi empates . Lo unico q sea una vuelta rapida de muchas y cojan la mejor .. sorprende el vtte y el nissan q entren en el mismo segundo q el skoda...y tanta diferencia de corvette manual a auto no se yo.