Qué asco, cuanta //Mierda junta! Y no lo digo por envidia que conste ... ;-) Enhorabuena Randy, te conoceré si dios quiere con ballesta no? Espero, porque si te veo con el citroen rosa palo me da algo. ;-)
albert, mamón...., con que cara me subo yo al Kía de mi costilla, conduciendo ella a 80... [-([-( Muchas gracias, por lo menos he podido " sentir " algo de velocidad despues de tanto tiempo de copi..
pero hombre esto no se hace................donde saco ahora un amigo con una maquina asi para quitarme esta quemazon que me hunde en la miseria 8-[ bonita experiencia ;-)
j*der llubi que¡¡ te estas preparando oposiciones para el periodico , que es broma buena historia, Todavia recuerdo como hacias la cuenta atras para que llegara el coche y los dias sucesivos estava mas tienpo con el coche que pendiente del curro y nos tenias a casi tosdos asta los huevos , Un saludo campeon
Muchas Gracias a todos, la verdad que la cantidad de sentimientos y de buenos momentos, rodeando ese coche, son tantos, que colapsaríamos el foro... Goyo!! Que tal? Cómo va la cosa?? LUcas... ya me dirás algo de aquello.... Randy está de vacaciones, a ver que nos cuenta de sus nuevos planes ;-)
Ni idea... se supone que por desarrollos algo así cómo 333... Ya os pondré el video en cuanto lo averigue... todo por la ciencia... 8-[ :zartyman :zartyman
Bonito relato, da gusto leer cosas asi Algun dia espero sentir lo mismo Saludos! y espero volver a ver-te pronto en alguna quedada! ;-)
Pues que contarte que tu no sepas, asta arriba de currelo, y bueno que hay nuevo cherif,oña_ _ ya se jubilo.El nuvo parece un buen tio, se invulocra en todos los acpecto, ya sabes si no se deja llevar por los del segundo. Saludos, y un abrazo
Lluby con estos relatos que pones, ya me imagino lo a///mariconao que tendras el ///M, jaja. Muy bonito!!
bonito relato si, pero como te escuche aroa decir que su cooper S es un one te mata!!!! ahora en serio,la verdad es que llevar un bicho de esos te da emociones muy interesantes...
Aos, Aroa antes llevaba un One de color rojo. El Andreu original. Se lo siniestraroon y "nació" el AndrewS!! (sólo como nota informativa por si no lo sabías) ;-)
Bueno a mi lo que me tiene preocupado a estas alturas es lo de Randy...y más ahora que leo que Holden va a sacar un nuevo Monaro de este estilo tan...discreto " In an interview with Australia's Age newspaper, GM designer Michael Simcoe said there will be another Holden Monaro "eventually, but it won't be here in the next six months or year or so." The last Monaro was recently discontinued alongside the Pontiac GTO. The GTO, was, of course, a rebadged version of the Holden coupe. Mr. Simcoe said the next Monaro will be rebadged in a similar manner. "We'd want to find a sister vehicle to give us some volumes so that you could do the job properly." While Simcoe didn't say if that car would be the GTO, it seems like the most likely scenario. He said the new Monaro is not currently under development, which means it's very unlikely it will be a clone of the production Camaro, which is already believed to be deep into development. While the idea of the Monaro and GTO being twins again may irk GM enthusiasts, the act of badge-engineering was not what most analysts feel led to the downfall of the GTO. Rather, common wisdom is that the car's styling was insufficient in the first place."
No te preocupes Gus, habiendo C3s a buen precio en Alemania con sus ballestitas que se quite todo lo demás. Creo que ese Monaro GTO es lo mismo que el Pontiac GTO que está previsto para 2008. Y lleva suspensión independiente en las 4 ruedas... :-k joer! que nivel! Y es un concept del 99 Velocidad de desarrollo se llama y todo esto para meterle el mismo V8 seguramente... http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=101696 A destacar: "Because Australia is a relatively tiny auto market, Holden has to make do with parts and structures from throughout the GM empire. The Monaro, for instance, is basically a two-door version of the Commodore four-door sedan, that in turn is a widened and modified version of the German-made Opel Omega sedan (which was sold in the U.S. as the Cadillac Catera).[Toma ya! "eso" es primo hermano del Omega de toda la vida!] The powertrains for the Commodore and Monaro come from the U.S. with most variations getting either the naturally aspirated or supercharged versions of the "3800" 3.8-liter OHV V6. But a few were blessed with the Gen III LS-1, 5.7-liter V8, the same engine that saw duty in the Corvette. It didn't take a genius to see the Monaro working as a new Pontiac GTO, but that's GM President Bob Lutz's reputation anyhow. With some readily apparent modifications (a switch to left-hand drive and fresh decoration to make it look like a Pontiac) and some subtle ones (a new brace to protect the fuel tank in a collision), the Monaro easily became the 2004 GTO. And Bob Lutz now had something to plug into the gap in Pontiac's product portfolio. The new GTO is a departure from the past in so many ways. It's the first GTO with an all-independent suspension; the first with a full unibody construction; the first with four-wheel disc brakes; the first with a six-speed manual transmission; and the first to hit the market without even a fake scoop on its hood. :???: But there's still a V8 under the hood, and the 5.7-liter LS-1 makes 350 hp (SAE Net). That means this is also the quickest GTO yet. In one of our own road tests, a GTO equipped with the optional four-speed automatic transmission blasted to 60 mph in just 5.5 seconds and ran down the quarter-mile in 14 seconds flat at 103.5 mph. That's quicker than any previous year stock GTO had performed in any magazine test we could find." Aaaayyyyssss! con lo bonito que era este... P)