pLEy
Clan Leader
Increible trabajo el de este preparador de la costa sureste de USA....
Primero unos datos sobre lo que tiene en el motor....
1.8 Liter DOHC 5 valve 4cylinder turbo charged engine
5 speed manual
APR Stage III+ turbo kit
Garret GT25 ball bearing turbo
APR Inconel exhaust manifold
APR high flow cat
APR custom front mount intercooler
Nitrous Express N-tercooler
Nitrous Express Carbon Fiber Bottle
Porsche 911 Turbo injectors
GREDDY Type S Blow off valve
ITG Carbon fiber intake
Canton Catch can
Mocal front mount oil cooler
Aquamist water injection system
Powdercoated engine cover
Polished intake manifold
APR front snub mount
Scorpion DTM exhaust system
Estimated. Hp : 310Hp 345ft/lb
:fliping: :fliping: :fliping:
¿Poca cosa verdad?
Ahora el resto....¿cuanto calculais que han invertido?
Audio/Video/Guages:
Custom fiberglass /suede install
Rockford Fosgate Head Unit - RAV-DVD1
MB Quart 2 x Component Set - PCE216
MB Quart 2 x 12" Subwoofer - PWE304
Lightning Audio 1 x Amplifier - X1.400.2
Lightning Audio 1 x Amplifier - X1.1000.1
Lightning Audio Wiring and Distribution - SXCK4/4
Lighting Audio 1.0 cap
Armtech Sequential shift light
Split Second Air / fuel meter
VDO boost gauge w/custom vent mount
Interior:
Custom 4pt bolt in rollcage
Custom Red suede trims
Ignited starter button
Ignited kill switch switch
Ignited toggle switches
Sparco Corsa racing seats
Sparco Flash 5 steering wheel
Schroth 5pt harness
OMP hub w quick release
Razo race pedals
UUC short shifter
SPO Motorsport shift knob
APR fire extinguisher
Streetglow neons /strobes
Tires:
Toyo 265/35/18
Wheels:
HRE 540's 18X10 all around
Suspension:
H&R coilover suspension
Neuspeed rear 19mm swaybars
Brakes:
Movit Porsche 911 Turbo brakes , Neuspeed stainless brake lines
Body Mods / Kits / Spoilers:
Custom DTM sheet-metal widebody conversion
Custom Modified DTM front bumper
Custom sheet-metal side skirts
Custom vented hood
Custom DTM rear emblem
APR Carbon fiber wing
Euro spec S4 HID headlights
Hella clear corners
Clear side blinkers
Projektzwo side mirrors
Race tow hooks
Shaved door moldings
Carbon fiber rear diffuser
¿Poca cosa verdad?
Mejor una imagen que vale mas que mil palabras.
Pasos de ruedas....¿entraran estos neumaticos?
Pues me parecen que sobresalen un poco
Habra que hacer una ñapa 
Va, cortar y pegar...Copy+Paste de chapa vamos
Ahora a esperar a que se seque el LOCTITE
. Todo muy al estilo de los Audis de competicon del DTM Europeo.
A rematar la faena, encajar los pasos de rueda con el faldon delantero.
Ahora el capo, ese trozo de chapa tan grande y tan liso no puede quedar asi
Bueno, una vez terminada esta bestia...veamos como ha quedado.
Al margen de gustos, las modificaciones , tiempo y dinero invertidos en este Audi son de infarto....y como en las mejores, no solo se ve por fuera, sino que tambien se ve por dentro.
Saludos
Primero unos datos sobre lo que tiene en el motor....
1.8 Liter DOHC 5 valve 4cylinder turbo charged engine
5 speed manual
APR Stage III+ turbo kit
Garret GT25 ball bearing turbo
APR Inconel exhaust manifold
APR high flow cat
APR custom front mount intercooler
Nitrous Express N-tercooler
Nitrous Express Carbon Fiber Bottle
Porsche 911 Turbo injectors
GREDDY Type S Blow off valve
ITG Carbon fiber intake
Canton Catch can
Mocal front mount oil cooler
Aquamist water injection system
Powdercoated engine cover
Polished intake manifold
APR front snub mount
Scorpion DTM exhaust system
Estimated. Hp : 310Hp 345ft/lb
:fliping: :fliping: :fliping:
¿Poca cosa verdad?

Ahora el resto....¿cuanto calculais que han invertido?

Audio/Video/Guages:
Custom fiberglass /suede install
Rockford Fosgate Head Unit - RAV-DVD1
MB Quart 2 x Component Set - PCE216
MB Quart 2 x 12" Subwoofer - PWE304
Lightning Audio 1 x Amplifier - X1.400.2
Lightning Audio 1 x Amplifier - X1.1000.1
Lightning Audio Wiring and Distribution - SXCK4/4
Lighting Audio 1.0 cap
Armtech Sequential shift light
Split Second Air / fuel meter
VDO boost gauge w/custom vent mount
Interior:
Custom 4pt bolt in rollcage
Custom Red suede trims
Ignited starter button
Ignited kill switch switch
Ignited toggle switches
Sparco Corsa racing seats
Sparco Flash 5 steering wheel
Schroth 5pt harness
OMP hub w quick release
Razo race pedals
UUC short shifter
SPO Motorsport shift knob
APR fire extinguisher
Streetglow neons /strobes
Tires:
Toyo 265/35/18
Wheels:
HRE 540's 18X10 all around
Suspension:
H&R coilover suspension
Neuspeed rear 19mm swaybars
Brakes:
Movit Porsche 911 Turbo brakes , Neuspeed stainless brake lines
Body Mods / Kits / Spoilers:
Custom DTM sheet-metal widebody conversion
Custom Modified DTM front bumper
Custom sheet-metal side skirts
Custom vented hood
Custom DTM rear emblem
APR Carbon fiber wing
Euro spec S4 HID headlights
Hella clear corners
Clear side blinkers
Projektzwo side mirrors
Race tow hooks
Shaved door moldings
Carbon fiber rear diffuser
¿Poca cosa verdad?

Mejor una imagen que vale mas que mil palabras.
Pasos de ruedas....¿entraran estos neumaticos?


Pues me parecen que sobresalen un poco





Va, cortar y pegar...Copy+Paste de chapa vamos







Ahora a esperar a que se seque el LOCTITE





A rematar la faena, encajar los pasos de rueda con el faldon delantero.










Ahora el capo, ese trozo de chapa tan grande y tan liso no puede quedar asi









Bueno, una vez terminada esta bestia...veamos como ha quedado.











Al margen de gustos, las modificaciones , tiempo y dinero invertidos en este Audi son de infarto....y como en las mejores, no solo se ve por fuera, sino que tambien se ve por dentro.















Saludos
