Otro proyecto interesante de Driftworks Revealing my GT1 LP640 Murcielago road car by Driftworks •5 mar 2021 Driftworks This is not our normal type of film. But my GT1 Murcielago road car has been two years in the making & required some of the most talented people in the UK to bring it to reality. So I thought we should have one of the most talented filmmakers in the UK showcase it for us, in one of the poshest studios, normally used by F1 teams and Top Gear etc.
Walkaround my GT1 inspired Murcielago at the studio Driftworks At the end of a very long day shooting the showcase video for this car, Jay & I took a moment to walk around the car showing some of the details. There's obviously a lot I missed, like the custom rear quarters for example. But it's a decent enough general walkaround.
Vaya pedazo de rodillos... Fitting 3SDM custom wheels to my GT1 Murcielago project. •10 mar 2021 Driftworks I show you the quirks of fitting the 20x13" custom 3SDM wheels to my GT1 inspired Lamborghini Murcielago. And show you some of the complicated machining processes. You've heard of deep concave wheels. These are next level 'hyper concave'
Homemade exhaust for GT1 Lamborghini Murcielago •17 mar 2021 Driftworks 1 I decide to take on the challenge of remaking the rear section of exhaust on my LP640 Murcielago to match the custom tip we've already made in the RGT rear bumper.
Me bajo de la vida... brutal. Para mi uno como el de AutotopNL, vídeo por cierto que desde que subieron lo habré visto, fácil, 20-30 veces.
A día de hoy me fascina. Pero reconozco que cuando salió me dejó muy frio. Sobretodo la trasera. Los Lamborghini predecesores eran de lineas trabajadas y complicadas, de muchos planos y miles de angulos. Y llegaba el Murcielago, tan limpio, tan inocente, con esas luces traseras de primera generación que bien podían ser de cualquier berlina de bajo coste. Y si la comparabas con la del Diablo... pues peor se veia. Pero si, hoy en dia me parece una maravilla de trazos.
Es acojonante el Murciélago, también me gusta más conforme avanza el tiempo, pero lo que pone el pelo de punta es escuchar el motor. Me gustaría llevar uno de esos, solamente he podido llevar un Gallardo y no es lo mismo.