En directo será todo lo imponente que queráis, pero en Youtube no lo veo demasiado impactante. Eso el amarillo, porque el gris pasa directamente desapercibido
Y tengo que reconocer que soy bastante crítico. Hasta ahora Lambo hacía los coches que hacía, y claro, las comparaciones son odiosas. Valorándolo como hay que hacerlo, es decir, como SUV que es, hay que reconocer que a los Bentayga y Cayenne los deja en ridículo.
En estas fotos a mi también me gusta mas cualquiera de los dos antes que el amarillo, pero ne el vídeo el gris no me decía nada de nada, incluso las llantas me han parecido horrendas.
weighs just under 2,200 kg. Prices for the Urus start from $200,000 in the US (£131,500 UK / €171,429 Europe / RMB 3,130,000 China), while first deliveries are expected in Spring of 2018.
Aunque este tipo de coches no me suelen gustar nada la verdad es que me gusta bastante , no es mi tipo de coche pero le doy un aprobado
Podemos estar de acuerdo o no con que lambo haga este coche, pero como aparato en si... es una barbaridad. Yo lo he visto esta tarde en un vídeo en movimiento y da miedo.
Pues voy a ser sincero al principio me horripilaba el coche, la verdad. Ahora, ya viéndolo en fotos definitivas, me agrada mucho más y como @Gus dice, en gris gana muchos enteros y si me gusta. En amarillo, nada. A la espera de verlo definitivamente en la calle o en cá Guancho.
Le he pasado este enlace a mi padre y se ha puesto palote (esto es una forma de hablar mía; mi señor padre no me dice estas cosas ). Guancho, hazle precio y le lío en un momento.
Puff, difícil, creo que habría que verlo en directo, en fotos no me gusta demasiado, muchas aristas. Los colores oscuros le sientan mejor ya que disimulan esas aristas y las formas de los pasos de rueda. Lo que tengo claro es que tendrá unas prestaciones de miedo.
1.429 más que un LP610-4 De media, con impuestos, y matriculado, unos 265.000. Al menos no perdemos el sitio. Primera preocupación disipada. La segunda no lo hará hasta que no lo vea.
Design, performance, driving dynamics and driving emotion – pure Lamborghini DNA Suitable for everyday driving in a range of environments 4.0 liter V8 twin-turbo engine with 650 hp and 850 Nm of torque for maximum performance Acceleration 0-100 km/h in 3.6 seconds and top speed 305 km/h 4WD system with active torque vectoring and four-wheel steering for perfect handling Carbon ceramic brakes, adaptive air suspension and active roll stabilization for maximum safety and comfort Up to six different driving modes + EGO mode available via ‘Tamburo’ driving dynamics selector Sant’Agata Bolognese, 4 December 2017 – Automobili Lamborghini launches its third model the Lamborghini Urus, the first Super Sport Utility Vehicle, and creates a new niche in the luxury segment with benchmarking power, performance and driving dynamics, unparalleled design, luxury and daily usability. “The Lamborghini Urus is a visionary approach based on the infusion of Lamborghini DNA into the most versatile vehicle, the SUV. The Urus elevates the SUV to a level not previously possible, the Super SUV. It is a true Lamborghini in terms of design, performance, driving dynamics and emotion as well as drivable every day in a range of environments,” says Stefano Domenicali, Automobili Lamborghini Chairman and Chief Executive Officer. “The Urus fits perfectly within the Lamborghini family as a high performance car. It is the culmination of intensive development and passionate skill to create a new breed of bull: a Super SUV that transcends the boundaries of expectations and opens the door to new possibilities, for both our brand and our customers.” The Urus features a 4.0 liter V8 twin-turbo engine delivering 650 hp (478 kW) at 6,000 rpm, maximum 6,800 rpm, and 850 Nm of maximum torque already at 2,250 rpm. With 162.7 hp/l the Urus claims one of the highest specific power outputs in its class and the best weight-to-power ratio at 3,38 kg/hp. The Urus accelerates from 0-100 km/h in 3.6 seconds, 0-200 km/h in 12,8 seconds and with a top speed of 305 km/h it is the fastest SUV available. Urus: a multi-faceted personality The Lamborghini Urus is as much a luxury SUV as the most powerful, with a super sports car dynamism to be enjoyed by both driver and passengers. Its low-line coupé styling and commanding road position belie the very comfortable ride, higher ground clearance, and luxurious space within together with the latest technologies. The Urus provides easy driving in the city, maximum comfort during long journeys, thrilling super sports car dynamics on the road and track, and versatile off-road abilities in a range of environments. The Lamborghini Urus has a dual personality: it is multi-dimensional. It can be specified to be as sporty or as elegant as the owner wishes, and can equally be used as a daily luxury drive or provide an exhilarating super sports experience.
Seña de identidad de muchísimos Lambo. El Countach es un caso extremo, pero no hay más que ver los Gallardo, Aventador, Veneno, Reventón...