Video Porsche 991 Turbo y Turbo S Cabriolet - presentacion oficial

cybermad

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Como me gustan estos secadores de pelo :hungry:

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Official: 2014 Porsche 911 Turbo and Turbo S Cabriolet

The 2014 Porsche 911 Turbo Cabriolet and 2014 Porsche 911 Turbo S Cabriolet have both been revealed ahead of their expected debuts at the Los Angeles Auto Show 2013 in late November.

It’ll come as little surprise that the new 2014 Porsche 911 Turbo and Turbo S Cabriolets are essentially identical to their coupe counterparts with the exception of the folding fabric roof which we recently saw in action. Despite much of the cars technology already being known, there are still some unique features.

First and foremost, the revised folding fabric roof now features a lightweight magnesium frame which helps open and close the roof in just 13 seconds at speeds of up to 37mph.

Under the hood, the 2014 Porsche 911 Turbo Cabriolet is fitted with the same turbocharged 3.8-liter six-cylinder engine as the coupe. That powerplant delivers an impressive 520hp and 660Nm of torque. Consequently, the 991 Turbo coupe hits 100km/h 3.4 seconds, but in Cabriolet guise, that increases slightly to 3.5 seconds. As for the 2014 Porsche 911 Turbo S Cabriolet, it features an uprated 3.8-liter turbocharged six-cylinder engine pumping out 560hp and 710Nm of torque. This makes for a sprint from 0-100km/h in 3.2 seconds, just 0.1 seconds slower than the coupe. Both the 2014 Porsche 911 Turbo and Turbo S Cabriolets feature top speeds of 318km/h (198mph).
Compared to the previous generation Porsche 911 Turbo and Turbo Cabriolets, fuel economy has improved by 30 per cent.
 

TXURDI

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Estos no nos importan que sean turbos eh?
Salvó algún detalle los veo de un diseño perfecto tanto exterior como interior.Recargados lo justo.
 

cybermad

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Estos no nos importan que sean turbos eh?
Salvó algún detalle los veo de un diseño perfecto tanto exterior como interior.Recargados lo justo.
Ni turbo ni AWD, se lo perdono todo :descojon:
Ya dije en el otro post del 991 turbo que prefiero un simple Carrera S atmosferico, trasera y manual, pero tiene que ser una experiencia conducir semejante pepino :cool:
 

TXURDI

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Ni turbo ni AWD, se lo perdono todo :descojon:
Ya dije en el otro post del 991 turbo que prefiero un simple Carrera S atmosferico, trasera y manual, pero tiene que ser una experiencia conducir semejante pepino :cool:

Creo que me haría más ilusión estrenar un Porsche de estos que un Ferrari,de verdad lo digo,me encantan,es el estilo de coche que me gusta.
 

Popas78

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A ver si convenzo a mi mujer y me deja comprarme uno...:descojon::descojon::descojon:
¡QUE PRECIOSIDAD!
 

cybermad

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Y falta el 991 Targa, despues de tantos años...que ganas de verlo:)
 

*NANO*

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La verdad que es impresionante, aunque yo soy más de GT3. Prefiero atmosférico y trasera, y si es manual, mejor que mejor.
 

cybermad

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Que bonitoooooooooooooooooo:wideyed:
 

naviblue

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Estoy húmedo no, ¡empapado!!
 
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