Video BMW M3 E93 con V8 F-136 Ferrari-Maserati

cybermad

Clan Leader
Le petó el V8 S65 y ya empezó a liarla... :devil:

Ferrari-Engined BMW M3 - We drive this V8, manual, naturally aspirated one-off marvel



So, what do you do if you own a convertible V8 M3 and your engine pops.
Well, you could EFT a lot of money to BMW for a new one, or you could wait for something interesting to come along.

While you’re waiting you could order a Pandem widebody kit from Japan, weld the roof shut, and borrow some paint from Porsche. And then, what if the engine which came your way wasn’t German? What if it hailed from the land of great pasta and dodgy politicians?
As far as we know, this is the only Ferrari-engined M3 in the world.
And our video guy Ciro De Siena was invited by the owner to drive it. ...and did we mention it's a manual?
This project is into its third year now and it really hasn't been easy; the owner and builder worked tirelessly through the weekend to get this car ready for us to film.
It’s very much still a work in progress, but it is already, very very good to drive.
 

cybermad

Clan Leader
BMW M3 con motor Ferrari: conducimos este V8, manual, una maravilla única de aspiración natural

Entonces, ¿qué haces si tienes un convertible V8 M3 y tu motor explota?
Bueno, podría EFT un montón de dinero a BMW para uno nuevo, o podría esperar a que llegue algo interesante.

Mientras espera, puede pedir un kit de fuselaje ancho Pandem de Japón, soldar el techo y pedir prestado un poco de pintura a Porsche. Y luego, ¿y si el motor que se cruzó en tu camino no fuera alemán? ¿Y si procediera de la tierra de la gran pasta y los políticos poco fiables?
Hasta donde sabemos, este es el único M3 con motor Ferrari del mundo.
Y nuestro propietario de videos, Ciro De Siena, fue invitado por el propietario para conducirlo. ... y mencionamos que es un manual?
Este proyecto está en su tercer año y realmente no ha sido fácil; el propietario y el constructor trabajaron incansablemente durante el fin de semana para preparar este coche para que lo filmemos.
Todavía es un trabajo en progreso, pero ya está muy, muy bien de conducir.
 
Arriba