«Non foi por exceso de velocidade»
«Apenas bebín en toda a noite», asegura, al tiempo que atribuye el siniestro a la grava que había en la calzada
José Antonio Abeledo, el conductor del coche en el que murieron sus cuatro amigos, fue dado de alta ayer y reposa en su casa de Friol
Recuerda nítidamente todos los detalles del accidente y asegura que, aunque había bebido algo, estaba perfectamente sobrio para conducir: «Fomos a cenar a Melide para celebrar o cumpreanos de José Ángel, e apenas bebín, tomei moi pouco en toda a noite. Eu estaba perfectamente para conducir, e xa se comprobará nas análises de sangue. Perdín o control do coche porque pisamos sobre gravilla solta, derrapou e xa non o puiden controlar. Fóiseme á cuneta e intentei volvelo á carreteira, pero chocamos contra a árbore e... aí acabou todo».
José Antonio no perdió la consciencia y recuerda los detalles del siniestro: «Ninguén dixo nada antes do golpe. Case non se deron conta, porque todo pasou moi rápido. Un dos compañeiros que viaxaba atrás saltou para os asentos dianteiros co impacto. Creo que un dos que viaxaba nos asentos de atrás estaba vivo tras o golpe; eu saín por min mesmo do coche para intentar socorrelos, pero chegaron outros condutores e xa me apartaron de alí; e finalmente parece que nada se puido facer por el».
También aseguró que no fue la elevada velocidad la culpable del siniestro: «Eu non mirei nese momento o velocímetro, pero calculo que non iría a máis de oitenta por hora. Non foi un problema de exceso de velocidade, senón da gravilla que había no pavimento. Esa carreteira ten bastante grava solta porque foi reparada recentemente xa que tiña moitos baches».
José Antonio Abeledo recuerda que casi todos los fines de semana hacían ese recorrido los cinco amigos, pero se turnaban para llevar el coche y a él no le había tocado en las últimas semanas. A ello se añadió que casi estaba estrenando el BMW, un vehículo con tracción trasera que tiene diferente reacción en situaciones límite que los de tracción delantera que estaba acostumbrado a conducir.