Video Jorge Lorenzo recoge su nuevo Lamborghini Urus S

Get Smart 86

Would you believe...
Miembro del Club
Una lástima que nos quedamos sin las dos grandes señoras del aire ya que el 747 también se ha dejado de producir después de 50 años.

Como le comentaba al otro compañero, yo prefiero volar en un 787 antes que en un A380 y sobretodo, en un 747 que me parece una castaña en cuanto a comodidad.
 

pedregall

Forista Legendario
Se han dado de baja ya unos cuantos. Una pena verlos destripados. Pero ya en 2017 y 2018 Singapur Airlines daba de baja los primeros despues de un lustro en servicio. Airfrance también ha dado de baja alguno...
La mitad de la flota de A380 puesta en el mercado la tiene Emirates. Aún tienes tiempo porque van para largo. De hecho estaban utilizando el A380 en vuelos internos de los que tenían que hacer con el A320 y que no les suministra. Una locura, será por pasta.

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Una pena verlos ya así, este creo fue el primero que se emsablo , que se hicieron los primeros vuelos y la certificación pa volar, creo fue el primero en entregar a singapore Airlines
 

BLUEBIRD

Forista Senior
Lamborghini unveils new Urus SUV racing series for 2020
Lamborghini has unveiled a brand-new sports utility vehicle (SUV) that will form the basis of a new championship in 2020.


By:James Roberts
Nov 17, 2018, 6:03 PM
lamborghini-urus-st-x-1.jpg



The new SUV will be the first that will combine both racetrack and off-road events across a calendar in Europe and the Middle East.

The Urus ST-X Concept was unveiled at the Vallelunga Circuit, north of Rome, during the Italian marque’s World Finals event at the weekend. The racing version of the Super Sport Utility Vehicle is the first in the manufacturer’s history.

Lamborghini plan for this to be another one-make series that currently compliments their Huracan Super Trofeo events that take place in Europe, North America and Asia.


Built by the motorsport arm of the company, Squadra Corse, the new SUV will be equipped with all the latest FIA approved safety systems including a steel roll cage and fire suppression system and will compete on FIA approved tracks.

The new Urus ST-X Concept will be powered by a twin-turbo V8 and the sporting model has a 25 per cent weight reduction compared to the road-going version. The intention is to create an easy ‘arrive and drive’ experience for competitors wishing to take part in the series.

The track debut of the new SUV will take place during the Lamborghini World Finals meeting in 2019.
 

Get Smart 86

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Miembro del Club

Ese tampoco es tan cómodo. Yo me quedo con un 787 o un A350 equipado interiormente por una buena aerolínea. El 787 además puede volar más bajo lo cual consigue que la presión de cabina fluctue menos. Parece una chorrada, pero el tema de sequedad, dolores de cabeza, etc... está bastante influido por como se controle la presión y la humedad de la cabina. Y en eso el Dreamliner creo que es el mejor (creo).
 

Guancho

Clan Leader
Miembro del Club
Lamborghini unveils new Urus SUV racing series for 2020
Lamborghini has unveiled a brand-new sports utility vehicle (SUV) that will form the basis of a new championship in 2020.


By:James Roberts
Nov 17, 2018, 6:03 PM
lamborghini-urus-st-x-1.jpg



The new SUV will be the first that will combine both racetrack and off-road events across a calendar in Europe and the Middle East.

The Urus ST-X Concept was unveiled at the Vallelunga Circuit, north of Rome, during the Italian marque’s World Finals event at the weekend. The racing version of the Super Sport Utility Vehicle is the first in the manufacturer’s history.

Lamborghini plan for this to be another one-make series that currently compliments their Huracan Super Trofeo events that take place in Europe, North America and Asia.


Built by the motorsport arm of the company, Squadra Corse, the new SUV will be equipped with all the latest FIA approved safety systems including a steel roll cage and fire suppression system and will compete on FIA approved tracks.

The new Urus ST-X Concept will be powered by a twin-turbo V8 and the sporting model has a 25 per cent weight reduction compared to the road-going version. The intention is to create an easy ‘arrive and drive’ experience for competitors wishing to take part in the series.

The track debut of the new SUV will take place during the Lamborghini World Finals meeting in 2019.
Eso quedó en el olvido. La intención era hacer una copa monomarca mixta, tierra asfalto.
 

Trackball

Clan Leader
Yo he llegado a tardar hora y media. A380 de Emirates. Y nunca menos de 45 minutos.

Pues yo en ninguna de las 6 ocasiones. La verdad sea dicha.

Ese tampoco es tan cómodo. Yo me quedo con un 787 o un A350 equipado interiormente por una buena aerolínea. El 787 además puede volar más bajo lo cual consigue que la presión de cabina fluctue menos. Parece una chorrada, pero el tema de sequedad, dolores de cabeza, etc... está bastante influido por como se controle la presión y la humedad de la cabina. Y en eso el Dreamliner creo que es el mejor (creo).

Un 777 es una castaña de impresión. Del 737 ya mejor ni comentar :poop:
 
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