Si lo sé, pero no me negarás que el parecido es más que evidente. Así que si te gusta ese estilo, tienes la opción del 8, que mala no es
El nuevo 8 me parece demasiado barroco, me gusta mucho más su predecesor el F13 tanto por fuera como por dentro
Nuevo render del Gran Coupé Fuente: https://www.autobild.de/artikel/bmw...d-vorschau-illustration-motoren-17093575.html
El culo mejora con la línea Gran Coupé, pero sigue ese parrillón. Habrá que verlo en persona y a poder son la riñonada en negro
En cuanto a lo de matrícula delantera sí, matricula delantera no, Seguro que sabeis que en este paix hay radares que multan de frente, lo cual ya es una razón para que haya que llevar la p^^a matrícula. Para más información, aquí hay uno, y puedo dar fé de que saca unas fotos de frente muy favorecedoras. Claro, esto es Bilbau!
pero si parece a bug bunny... no me gusta, al menos en estas fotos. Hay que verlo en vivo pero esos riñones no me molan
c**o! no lo había pensado. Pues va a ser que sí. El caso es que si yo hubiese ido con la matrícula delantera "perdida", me habría ahorrado una paxta, así que me habían sacado la foto, pero al ir de incógnito... Caguenlapuñeta, hay que pensar eso un poquillo.
Doy fe yo también. El otro día me llegó una receta con una foto preciosa del Z visto de frente. Oye, para enmarcarla de recuerdo.
Al diseñador del BMW X5 tampoco le gusta la riñonada... Famous Car Designer Criticizes Oversized Kidney Grille of the G22 BMW 4 Series 7 Aug 2020 You’ve likely heard of Gandini, Giugiaro, and Bracq. But famous car designers also include Frank Stephenson, one of the most influential men in the biz. Born 61 years ago in m*ro*cco, the British-Spanish-American automotive styling meister studied art before heading to Ford in Cologne to put his mark on the Escort RS Cosworth. MINI, Maserati, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, and McLaren have also employed his services, and some of his most important creations include the P1 hypercar, MP4-12C supercar, the F430, the Cinquecento, as well as the BMW X5. Believe it or not, the Bavarian utility vehicle was penned in two hours or thereabouts on a plane on the way to a meeting with three people who would work alongside Stephenson. Those three were all involved with the development of the Lamborghini Miura, and that’s why the first-gen X5 looks so elegant to this day. Given his relationship to BMW, it doesn’t come as a surprise that Frank has a thing or two to say about the second generation of the 4 Series. The proportions are perfectly fine according to Stephenson, but the rear end is a bit busy and not exactly recognizable as a Bimmer due to the different design direction for the taillights. The front-fender vents aren’t to his liking as well, and adding insult to injury, the G22 doesn’t feature Hofmeister kinks on the C-pillars. The most polarizing trait of the two-door coupe, however, is the snout that doesn’t look like a kidney grille at all. “I could rip the grille all day long,” said Frank, and the conclusion to this and the other mess-ups is rather obvious. “My objection to this design is that they have just tossed the baby out with the bath water in the sense that the things that made it look like a BMW are slowly dissolving away and going in a direction that makes the 4 Series look more like any other car and less like what BMW is known to be.” Beauty may be in the eye of the beholder and standing still in terms of automotive design isn’t a good thing either, but the folks in Munich may want to reconsider their stylistic direction. Unfortunately, that’s not going to happen either. In a previous story where I was criticized for going hard on the G22 snout, yours truly has mentioned what design chief Domagoj Dukec thinks about the more skeptical guys like me. “In this business, you can’t listen to social media reactions. It won’t help you,” translating to “it is what it is, live with it.”
Gran Coupé https://www.instagram.com/p/CDs6RiDH52c/?utm_source=ig_embed https://www.instagram.com/p/CDtnkKsn2UR/?utm_source=ig_embed https://www.instagram.com/p/CDuDeHbHEiO/?utm_source=ig_embed
Madre mía... Entre los riñones y el resto del paragolpes, no tiene un morro muy agraciado que digamos
La parrilla será fea con coj... pero tengo claro que va a ser todo un existo de ventas como ya lo fue el anterior. Saludos.
En esta imagen pareciera que la parte delantera es excesivamente baja, para mi gusto, respecto al culete. Demasiada pendiente al seguir la línea del coche desde atrás hacia delante. Aquí, desde otro ángulo, ya no lo parece, por las protuberancias del capó: Pero veo demasiado baja la calandra delantera, respecto del resto del coche.
Dicen que el cabrio quizá se presente de forma inminente, en el evento online del Museo Petersen que sustituye este año al Concurso de Peeble Beach: dos novedades de BMW, dicen...pero me extraña. The Pebble Beach Concours d’Elegance was originally slated for this weekend, but it too was cancelled. However, it’s going digital as the Petersen Automotive Museum is holding an online event called Petersen Car Week. It’s set to host seven or eight debuts including two from BMW. The first is slated to take place sometime today, while the second will occur on Friday. There’s no word on what they are, but they could potentially be concepts, special editions or new variants of existing models. There’s also the slim chance that one could be the 4-Series Convertible.
La verdad es que hace unos meses tenía pensado meterlo entre los candidatos a reemplazar el F10, pero los coupé y cabrio están totalmente vetados en mi empresa.
Pues en la mía varios. Y yo que me muevo por toda España y viajo bastante por Europa, y cada vez veo más y más. Para mí ha sido el gran éxito de ventas de Bmw en los últimos años, y con el serie 4 ha conseguido dos cosas de un plumazo: Primero ha fidelizado a muchos clientes y segundo ha atraído a otros cuantos de otras marcas. Saludos.