Fotos Land Rover Defender (2020) + V8 5.0 500 CV

Tema en 'Foro General BMW' iniciado por cybermad, 29 Jun 2019.

  1. cybermad

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    2021 Land Rover Defender 90 P400e Plug In Hybrid




    For 2021 Model Year an advanced new Plug-In Hybrid (PHEV) model – the P400e – is key to Defender’s expanded appeal. Combining a powerful 2.0-litre four-cylinder petrol engine and 105kW electric motor, the 404PS P400e delivers substantial torque alongside low running costs, with CO2 emissions of just 74g/km and combined economy of 85.3mpg (3.3l/100km).

    It will run in all-electric mode with zero tailpipe emissions for up to 27 miles (43km), including off-road where the immediate torque from the electric motor makes Defender even more capable. The Defender P400e produces as little as 74g/km of CO2 and is capable of up to 85.3mpg (3.3l/100km).

    Alongside impressive fuel economy and emissions figures, the Defender P400e has a 0-60mph time of 5.4 seconds (0-100km/h in 5.6 seconds) and will reach a top speed of 130mph (209km/h).
     
  2. cybermad

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    Land Rover Defender vs. Jeep Wrangler Rubicon vs. Toyota 4Runner TRD Pro




    2020 Land Rover Defender vs. Wrangler vs. 4Runner — The New Defender Goes Off-Road With the Big Boys
    In this video, see how the new Defender stacks up against the best off-roaders on the market. Our experts evaluate the new 2020 Land Rover Defender on the road and off-road with two of the best and most popular off-road vehicles, the Toyota 4Runner and the Jeep Wrangler. How does the new Defender stack up? Find out in a good old-fashioned off-road comparison test.
     
    Última edición: 16 Nov 2020
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  9. Sumero

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    Disfruta...
    esto es a lo que me refería, Arkonik. Nada baratos... un Clase G es incluso barato a su lado

     
    Última edición: 16 Nov 2020
  10. cybermad

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    La gente estaba comparando el Land Rover Defender completamente nuevo con el Jeep Wrangler incluso antes de que el modelo llegara al mercado. Estaban poniendo sus números al lado de los del Jeep y, sorprendentemente, esto en el papel de cabeza a cabeza favorecía principalmente al todoterreno británico.

    Land Rover Defender se enfrenta a Wrangler y 4Runner dentro y fuera de la carretera

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    Sin embargo, es lo que sucede en la carretera, o fuera de ella, en este caso, lo que realmente importa, porque todos sabemos que los números se pueden inflar para que el vehículo parezca más atractivo para el comprador cauteloso con las estadísticas.

    Sin embargo, cuando se trata de estos dos, rara vez verá a los propietarios cambiar de uno a otro; en todo caso, si pueden pagarlo, pueden comprar ambos solo para probar con qué tiene que jugar el otro equipo.

    Las opciones del mercado estadounidense para alguien que busque un todoterreno capaz son bastante limitadas, lo que significa que los entusiastas deberían estar felices de recibir la incorporación del nuevo Defender... Claro, es caro y solo un toque demasiado lujoso para una construcción trepadora de rocas, sin mencionar que también es un poco demasiado complejo. Sin embargo, para un todoterreno que también puede aceptar el serio desafío ocasional, no se le ocurre una mejor opción.

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    Dado que las comparaciones de dos vías nunca son tan buenas como las de tres, los chicos de Edmunds también trajeron un Toyota 4Runner TRD Pro para unirse al Land Rover Defender 2020 y al Jeep Wrangler Rubicon.

    El todoterreno japonés es una presencia constante en todos los senderos del país, pero estas cosas suelen incluir toneladas de modificaciones. La versión TRD Pro también se ha mejorado un poco en comparación con una normal, sin mencionar que también se ve bien.

    Muy bien, eliminemos rápidamente la parte de la carretera: el nuevo Defender está muy por delante de todos. Es casi como si los otros dos no recibieran el memorando sobre el relanzamiento de 2020 y se sintieran complacientes pensando que competirían contra el viejo Defender. El hecho de que tengan neumáticos todoterreno más agresivos no ayuda, pero podría hacerlo durante la segunda etapa de la prueba.

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    Esa sería la gama todoterreno. Los tres comienzan con una prueba aparentemente simple: escalar una colina de aspecto benigno. No es demasiado empinado y la superficie no es terriblemente irregular. Sin embargo, está cubierto de arena fina, lo que significa que encontrar tracción iba a ser un problema.

    Los tres contendientes suben a la cima, pero mientras que Jeep y Land Rover lo hacen sin ninguna ayuda adicional de los sistemas de los vehículos, Toyota tiene que usar todo lo que está a su disposición para llegar allí. Claro, como siempre es el caso, debes cuestionar variables como los neumáticos y el conductor, pero está claro que la 4Runner era la menos capaz del grupo.

    La próxima prueba parece ideada para resaltar la articulación suprema del Wrangler. Los vehículos trepan con una rueda un obstáculo de hormigón que se asemeja a un templo azteca en miniatura, revelando las limitaciones de su sistema de suspensión. Con la barra estabilizadora desconectada, el Wrangler pasa rápidamente, aunque los otros dos también logran escalarlo con facilidad.



    La conclusión solo destaca lo que sospechábamos desde el principio: los tres vehículos son herramientas diferentes para diferentes necesidades. El Toyota es un buen todoterreno, pero está envejeciendo y se nota. También necesita modding para llevarlo al mismo nivel que los otros dos.

    Con ambos valores, el Jeep Wrangler Rubicon es más adecuado para el rastreo de rocas que el Defender gracias a su sólido eje delantero y la capacidad de desconectar la barra estabilizadora. Por otra parte, tiene peores ángulos de ruptura y salida y una distancia al suelo más baja, por lo que no es una respuesta definitiva.

    En cuanto al Defender, es, con mucho, el paquete más completo. Ofrece hasta siete asientos (o incluso ocho a partir de 2022), modales inigualables en la carretera, y el 99 por ciento de las personas podría preguntar desde su vehículo todoterreno. ¿Las únicas desventajas? El precio, obviamente, así como el hecho de que es bastante alto.

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    People were comparing the all-new Land Rover Defender to the Jeep Wrangler even before the model had come to market. They were putting its numbers next to the Jeep's and, somewhat surprisingly, this on paper head-to-head was mostly favoring the British off roader.

    Land Rover Defender Squares Up Against Wrangler and 4Runner On- and Off-Road



    It's what happens out on the road - or off it, in this case - that really matters, though, because we all know numbers can be inflated to make the vehicle seem more appealing to the stats-cautious buyer.

    When it comes to these two, though, you will rarely see owners switching from one to another - if anything, if they can afford it, they might buy both just to get a taste of what the other team has to play with.

    The U.S. market options for someone looking for a capable off-roader are pretty limited, which means enthusiasts should be happy to welcome the addition of the new Defender.. Sure, it's expensive and just a touch too luxurious for a rock-crawling build, not to mention a bit too complex as well. For an all-rounder that can also take the occasional serious challenge, though, no better option comes to mind.

    Since two-way comparisons are never as good as three-way ones, the guys at Edmunds also brought a Toyota 4Runner TRD Pro to join the 2020 Land Rover Defender and the Jeep Wrangler Rubicon.

    The Japanese off-roader is a constant presence on every trail in the country, but these things usually pack tons of modifications. The TRD Pro version is also beefed up a little compared to a regular one, not to mention it looks the part as well.

    Alright, so let's get the on-road part quickly out of the way: the new Defender is miles ahead of everyone. It's almost as if the other two didn't get the memo about the 2020 relaunch and got complacent thinking they would compete against the old Defender. The fact they have more aggressive all-terrain tires doesn't help, but it might during the second stage of the test.

    That would be the off-road range. The three start with a seemingly simple test: climbing a benign-looking hill. It's not too steep and the surface isn't hellishly uneven. It is, however, covered in fine sand, meaning finding traction was going to be a problem.

    All three contenders climb to the top, but while the Jeep and Land Rover do it without any additional help from the vehicles' systems, the Toyota has to use everything at its disposal to get there. Sure, as it's always the case you have to bring into question variables such as tires and driver, yet it's clear the 4Runner was the least capable of the bunch.

    The next test seems devised to highlight the supreme articulation of the Wrangler. The vehicles climb with one wheel a concrete obstacle resembling a miniature Aztec temple, revealing the limitations of their suspension system. With the sway bar disconnected, the Wrangler breezes through, though the other two manage to climb it with ease as well.

    The conclusion only highlights what we suspected from the start: the three vehicles are different tools for different needs. The Toyota is a good all-rounder, but it's getting old and it shows. It also needs modding to bring it to the same level as the other two.

    With both stock, the Jeep Wrangler Rubicon is better suited for rock crawling than the Defender thanks to its solid front axle and the ability to disconnect the sway bar. Then again, it has worse break-over and departure angles and a lower ground clearance, so it's not a definitive answer.

    As for the Defender, it is by far the most complete package. It offers up to seven seats (or even eight starting 2022), unparalleled on-road manners, and all 99 percent of people could ever ask from their vehicle off-road. The only downsides? The price, obviously, as well as the fact it's pretty damn heavy.
     
  11. cybermad

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    A mi que me pongan un Wrangler Rubicon corto :finga:... o un G500 cabrio :chulo:
     
  12. cybermad

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    Al final, el motor del Defender de los de Fast Lane no tiene arreglo y les han dado otro coche nuevo...



    El limón de un Land Rover Defender de Fast Lane necesita un nuevo motor después de todo
    22 nov 2020

    Hubo un tiempo en el que Land Rover se peleaba con los grandes gracias al sencillo pero resistente Defender. Ahora, un SUV monocasco en lugar de un carrocería sobre bastidor, el lujoso Defender también sufre tremendos problemas de calidad y confiabilidad.
    En el momento de redactar este informe, hay no menos de siete quejas sobre el modelo 2020 en el sitio web de la Administración Nacional de Seguridad del Tráfico en las Carreteras . Un propietario explica que "los frenos fallaron sin previo aviso" mientras conducía un Defender de un mes. Otro propietario escribió que la cubierta del pilar A se soltó, lo que permitió que la cubierta más pequeña en la base del pilar A saliera volando del vehículo mientras se movía.

    Sin ningún orden en particular, las quejas restantes incluyen dos informes de bajo rendimiento de los faros delanteros, limpiaparabrisas que no se encienden durante una tormenta, asistencia de mantenimiento de carril que no se apaga incluso después de que el propietario lo apaga y la luz de la batería se activa sin previo aviso. Sea como fuere, The Fast Lane posee lo que solo puede describirse como el peor Land Rover Defender 2020 vendido en los EE. UU. De A.

    48 horas después de recibir la entrega, el vehículo deportivo utilitario tenía 167 millas en el odómetro.cuando la luz de verificación del motor se encendió sin razón aparente. Después de una actualización de software en el concesionario, las cámaras del Defender se quedaron en blanco. Un módulo de cámara más tarde, la luz de verificación del motor se encendió nuevamente. Esto hizo que la oficina regional de Jaguar Land Rover se tomara en serio, pero como saben por el titular, eso tampoco funcionó.

    La última actualización de JLR se puede resumir como " este motor no se puede reparar ". Como resultado de eso, a Tommy y Roman Mica se les ofrecieron tres opciones. Entre un motor de reemplazo que se espera llegue a los Estados Unidos a fin de mes, el dinero de vuelta completo y un vehículo completamente nuevo, TFL decidió la última opción.

    Dado el número de quejas en la NHTSALa página y el limón total de un Defender del que hemos hablado en esta historia, no se puede negar que Land Rover debería duplicar la calidad y la confiabilidad antes de que sea demasiado tarde.


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    The Fast Lane’s Lemon of a Land Rover Defender Needs a New Engine After All
    22 Nov 2020
    There was a time when Land Rover was duking it out with the big boys in thanks to the simple yet rugged Defender. Now a unibody rather than a body-on-frame SUV, the luxed-up Defender also suffers from tremendous quality and reliability problems.


    At the time of writing, there are no fewer than seven complaints concerning the 2020 model on the National Highway Traffic Safety Administration's website. An owner explains that “the brakes failed with no warning” while driving a one-month-old Defender. Another owner wrote about the A-pillar cover coming loose, allowing the smaller cover at the base of the A-pillar to fly off the vehicle while moving.

    In no particular order, the remaining complaints include two reports of poor headlight performance, windshield wipers that wouldn’t turn on during a rainstorm, lane keep assist that wouldn’t turn off even after the owner turned it off, and the battery light activating without warning. Be that as it may, The Fast Lane owns what can only be described as the worst 2020 Land Rover Defender sold in the U.S. of A.

    48 hours after taking delivery, the sport utility vehicle had 167 miles on the odometer when the check engine light turned on for no apparent reason. After a software update at the dealership, the Defender’s cameras went blank. One camera module later, the check engine light came on again. This prompted Jaguar Land Rover’s regional office to get serious, but as you know from the headline, that didn’t work either.

    The latest update from JLR can be summed up as “this engine isn’t repairable.” As a result of that, Tommy and Roman Mica were offered three choices. Between a replacement engine expected to arrive in the United States by the end of the month, the money back in full, and an all-new vehicle, TFL decided on the latter option.

    Given the number of complaints on the NHTSA's page and the total lemon of a Defender we’ve talked about in this story, there’s no denying Land Rover should be doubling down on quality and reliability before it’s too late.
     
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